studiu de caz
brief-ul:
-maximizarea vizibilitatii Sony Ericsson de-a lungul evenimentului prin prezenta de branding si activari 1-2-1
ce am facut:
-management de sponsorizare
(definerea optiunilor, negocierea vizibilitatii cu sponsorul principal (Orange) si cu promoterul evenimentului, productie materiale, logistica)
-supervizarea implementarii
rezultatele:
-o prezenta memorabila de brand
-5,000 contacte directe, incluzand distributie de premii si contacte demo pentru gama Sony Ericsson Walkman
data: 26 iunie 2009
locatie: Mamaia / H2O beach
promoter: Livada
brief-ul:
-maximizarea vizibilitatii Sony Ericsson de-a lungul evenimentului prin prezenta de branding si activari 1-2-1
ce am facut:
-management de sponsorizare
(definerea optiunilor, negocierea vizibilitatii cu sponsorul principal (Orange) si cu promoterul evenimentului, productie materiale, logistica)
-supervizarea implementarii
rezultatele:
-o prezenta memorabila de brand
-5,000 contacte directe, incluzand distributie de premii si contacte demo pentru gama Sony Ericsson Walkman
data: 26 iunie 2009
locatie: Mamaia / H2O beach
promoter: Livada